werkorganisator onderhoud

Met vestigingen in Amsterdam, Bleiswijk, Apeldoorn, Hilversum en Zeewolde is Van der Leij Bouwbedrijven actief in Noord- en Zuid-Holland, Flevoland, Gelderland, Overijssel en Utrecht. Wij hebben ruime ervaring in een breed scala aan werkzaamheden; van ad-hoc klachten-onderhoud tot en met grootschalige renovatie- en verbouwingsprojecten. Klantgerichtheid, samenwerken en pro-activiteit, vormen de basis van de, vaak langlopende en op continuïteit gebaseerde, contracten met onze opdrachtgevers.

Heeft u een vraag of opmerking?

020-632 3331

of

Ben jij op zoek naar een functie als Werkorganisator? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij op zoek naar een:

Werkorganisator

De Werkorganisator is samen met de uitvoerder verantwoordelijk voor een werk. De werkorganisator is verantwoordelijk voor de calculatie, de voorbereiding, de uitvoering en de nazorg van opdrachten.


Wat bieden wij jou?

- Een marktconform salaris
- Goede (primaire en secundaire) arbeidsvoorwaarden
- Doorgroeimogelijkheden
- UTA cao

Geïnteresseerd?

Is deze functie echt iets voor jou en herken jij je in dit profiel stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar Inge de Grijs, Hoofd Personeelszaken.

Solliciteren kan per mail naar i.degrijs@vdleij.nl

Het  opvragen van referenties maakt deel uit van de sollicitatieprocedure

Taken en verantwoordelijkheden:

  • maken van offertes en inkooporders;
  • maken van de juiste voorbereidingsschema’s en de juiste planning;
  • tijdig bestellen van de juiste materialen;
  • verzorgen van de tekening van de bouwplaats-inrichting inclusief de objectvergunning;
  • het aanvragen van eventueel ontbrekende vergunningen;
  • uitwerken van opnamelijsten welke door de uitvoerder overgedragen zijn;
  • leiding geven aan een groep bouwplaatsmedewerkers, dit in samenwerking met de uitvoerder;
  • naleven van de VGM-regels en voorschriften;
  • controleren en beoordelen van bestek en tekeningen;
  • opstellen van bewonersinformatie en verwerken van de wensen van bewoners;
  • maken van contracten en termijnstaten;
  • signaleren en registreren van meer- en minderwerk;
  • verantwoordelijk voor het opvragen van opdrachtbonnen;
  • verantwoordelijk voor de afroepschema’s;
  • verantwoordelijk voor de inkoopschema’s en aanvragen offertes;
  • verantwoording voor projectmappen, inclusief FSC administratie;
  • verantwoordelijk voor de kostenbewaking;
  • zorgdragen en verantwoordelijk zijn voor de garantieverklaringen;
  • verantwoordelijk voor het verzorgen van een getekend opleverrapport, zodat tijdige facturering gerealiseerd kan worden.

Competentie-eisen:

  • bouwkundige kennis op MBO-niveau en aanvullende relevante cursussen;
  • ruime werkervaring in een dergelijke functie;
  • kennis van automatiseringssystemen (Bouwvision is een pré)
  • kostenbesef hebben;
  • nauwkeurig;
  • resultaatgericht;
  • prioriteiten kunnen stellen;
  • in staat zijn de eigen werkzaamheden te bewaken;
  • verantwoordelijkheidsgevoel;
  • communicatief vaardig;
  • vermogen tot samenwerking;
  • persoonlijke kwaliteiten waaronder; flexibiliteit, pro-activiteit, inlevingsvermogen, commercieel, betrokken, zelfstandig en initiatiefrijk.