Projectcoördinator

Met vestigingen in Amsterdam, Bleiswijk, Apeldoorn, Hilversum en Zeewolde is Van der Leij Bouwbedrijven actief in Noord- en Zuid-Holland, Flevoland, Gelderland, Overijssel en Utrecht. Wij hebben ruime ervaring in een breed scala aan werkzaamheden; van ad-hoc klachten-onderhoud tot en met grootschalige renovatie- en verbouwingsprojecten. Klantgerichtheid, samenwerken en pro-activiteit, vormen de basis van de, vaak langlopende en op continuïteit gebaseerde, contracten met onze opdrachtgevers.

Heeft u een vraag of opmerking?

020-632 3331

of

Ben jij op zoek naar een functie als Projectcoördinator? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een:

Projectcoördinator

In de functie van projectcoördinator van het voortraject ben je dé expert en verbindende factor in de aanvraagfase van projecten. Je weet in het voortraject van de veelal summiere aanvragen van niets iets te maken. Je weet te sturen op budget, planning en op het resultaat. Ben jij succesvol in het aansturen van het proces van aanbesteding tot contractondertekening? Dan ben jij wellicht onze toekomstige collega.

Wat bieden wij jou:

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een lease-auto, mobiele telefoon en chromebook of laptop van de zaak;
  • Oog voor jouw ontwikkeling en wensen;
  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling;
  • Standaard verzekering van werknemersrisico’s, pensioenregeling en bijdrage van de vakbondscontributie

Geïnteresseerd?

Is deze functie echt iets voor jou en herken jij je in dit profiel? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar Inge de Grijs, Hoofd Personeelszaken.

Solliciteren kan per mail naar: i.degrijs@vdleij.nl

Het opvragen van referenties maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

Als  projectcoördinator heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Opstellen van een juiste en volledige aanbieding overeenkomstig de wens van de klant;
  • Ontwerpen van scenario’s en alternatieve plannen op basis van de klantvraag en beoordelen van de ingewonnen informatie waaronder omgevingsfactoren;
  • Opstellen van een risico-analyse, tijdsanalyse en technische- en bewonersadviezen voor de projecten;
  • Opstellen van ramingen ten behoeve van calculatieberekeningen;
  • Opstellen en presenteren van de plannen van aanpak en offertes voor projecten;
  • Coachen en motiveren van collega’s binnen het projectteam;
  • Goede begeleiding van alle processen;
  • Signaleren van commerciële en technische ontwikkelingen;
  • Stimuleren van innovatie binnen het vakgebied met als doel marktkansen te creëren
  • Tendermanagement

Zoals je ziet is dit een zeer divers takenpakket. Ben jij dan ook graag inhoudelijk en hands-on bezig en draag je graag de verantwoordelijkheid voor de continuïteit en kwaliteit van de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat  vragen wij van jou?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO- opleiding in de richting van Bouwkunde, Bouwtechnische Bedrijfskunde of vergelijkbaar.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Je beschikt over het vermogen om gedurende het gehele proces overzicht te houden;
  • Je bent gericht op kansen en innovaties en bent in staat collega’s hierin mee te nemen;
  • Je beschikt over commercieel inzicht en zeer goede contactuele eigenschappen;
  • Je bent analytisch zeer kundig, nauwkeurig en resultaatgericht;
  • Je bent een echte teamplayer.