Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Apeldoorn en Zeewolde is Van der Leij Bouwbedrijven actief in de gehele Randstad. Wij hebben ruime ervaring in een breed scala aan werkzaamheden; van ad-hoc klachten-onderhoud tot en met grootschalige renovatie- en verbouwingsprojecten. Kwaliteit, flexibiliteit, betrouwbaarheid en een stipte oplevering vormen de basis van de, vaak langlopende en op continuïteit gebaseerde, contracten met onze opdrachtgevers.

Voor onze onderhoudsafdeling op ons hoofdkantoor in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een:


Stagiair(e) Werkorganisator


Wat bieden wij: 

  • Vergoeding conform cao;

Leuke uitdagende stage in een enthousiast team.

Heeft u een vraag of opmerking?

020-632 3331

of

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die ons team van werkorganisatoren(werkvoorbereiding) voor de afdeling Mutatie-Onderhoud wil komen ondersteunen. Tijdens deze stage registreer je nieuwe binnenkomende werken in het administratiesysteem en behandel je binnenkomende email-correspondentie en beantwoord je de telefoon. Je werkt nauw samen met de overige werkorganisatoren, de uitvoerder en de teamleider. Jij zorgt voor een tijdig een correcte registratie en staat hiermee aan het begin van het totale proces!

Geïnteresseerd of vragen?

Neem contact op met mw. de Grijs, Hoofd Personeelszaken. Solliciteren kan per mail naar: i.degrijs@vdleij.nl


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

De taken zijn onder andere:

  • Ophalen van nieuwe opdrachten uit diverse systemen

  • Aanmaken werknummers en werkmappen;

  • Verdeling van binnengekomen en geregistreerde opdrachten;

  • Registreren opdrachtenflow;

  • Binnenkomende telefonie afhandelen;

  • opvragen van opdrachtbonnen;

  • Zorgdragen voor correcte gegevensstroom naar de bouwplaats en andere collega’s;

  • Contact met en dienstbaarheid naar opdrachtgevers en andere derden;

  • Zorgdragen voor de garantieverklaringen.

Competentie eisen:

  • Een student HBO (bij voorkeur bouwkunde 3e of 4e jaars);

  • Enthousiast;

  • Samen kunnen werken;

  • Nauwkeurig;

  • Resultaatgericht;

  • Prioriteiten kunnen stellen;

  • In staat zijn de eigen werkzaamheden te bewaken;

  • Verantwoordelijkheidsgevoel;

  • Communicatief vaardig;

  • Kernwaarden: proactief, samenwerken en klantgericht.