Ben jij op zoek naar een functie als Werkorganisator? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Voor onze vestiging in Hilversum zijn wij per direct op zoek naar een parttime 32/24 uur (voorkeur werkdagen woe/do/vrij/ma):
Werkorganisator
Als werkorganisator voor het commerciële team ben je een soort ‘accountmanager’ met een aantal vaste klanten waar je alles voor regelt. Je doet de opnames, beheert de planning van de vakmannen, stelt calculaties op, doet administratieve afhandelingen en tijdens het gehele traject onderhoud jij het contact met alle betrokkenen, dus; bewoners, collega’s, onderaannemers/leveranciers en opdrachtgevers. Kortom, alle facetten vallen onder jouw verantwoordelijkheid en functie.
Om deze rol succesvol in te vullen, zoekt onze organisatie naar iemand die beschikt over relevante werkervaring. Zo weet je direct je weg te vinden in de kleine serviceopdrachten en middelgrote projecten en kun je vaklieden en onderaannemers aansturen.
Geïnteresseerd?
Is deze functie echt iets voor jou en herken jij je in dit profiel? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar Inge de Grijs, Hoofd Personeelszaken.
Solliciteren kan per mail naar: i.degrijs@vdleij.nl
Het opvragen van referenties maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Maken van offertes en inkooporders;
- Maken van de juiste voorbereidingsschema’s en de juiste planning;
- Tijdig bestellen van de juiste materialen;
- Het aanvragen van eventueel ontbrekende vergunningen;
- Uitwerken van opnamelijsten;
- Naleven van de VGM-regels en voorschriften;
- Opstellen van bewonersinformatie en verwerken van de wensen van bewoners;
- Signaleren en registreren van meer- en minderwerk;
- Verantwoordelijk voor het opvragen van opdrachtbonnen;
- Verantwoordelijk voor de kostenbewaking;
- Zorgdragen en verantwoordelijk zijn voor de garantieverklaringen;
Zoals je ziet is dit een zeer divers takenpakket. Ben jij dan ook graag inhoudelijk en hands-on bezig en draag je graag de verantwoordelijkheid voor de continuïteit en kwaliteit van de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!
Te stellen competentie-eisen:
- Bouwkundige kennis op MBO/HBO-niveau en aanvullende relevante cursussen;
- Ruime werkervaring in een dergelijke functie;
- Kennis van automatiseringssystemen (BouwWorks is een pré);
- Kostenbesef hebben;
- Nauwkeurig zijn;
- Resultaatgericht werken;
- Prioriteiten kunnen stellen;
- In staat zijn de eigen werkzaamheden te bewaken;
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Communicatief vaardig;
- Vermogen tot samenwerking;
- Persoonlijke kwaliteiten waaronder; flexibiliteit, pro-activiteit, inlevingsvermogen, commercieel, betrokken, zelfstandig en initiatiefrijk.
Zoals je ziet is dit een zeer divers takenpakket. Ben jij dan ook graag inhoudelijk en hands-on bezig en draag je graag de verantwoordelijkheid voor de continuïteit en kwaliteit van de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!