Ben jij op zoek naar een functie als Werkorganisator/Werkvoorbereider? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een:
Werkorganisator/Werkvoorbereider
De werkorganisator/werkvoorbereider is samen met de uitvoerder/projectleider verantwoordelijk voor diverse projecten. Hij/zij zal werkzaamheden verrichten ten behoeve van de vestiging Apeldoorn. De werkorganisator /werkvoorbereider is verantwoordelijk voor de calculatie, de voorbereiding, de uitvoering en de nazorg van opdrachten.
Wat bieden wij:
- Wij bieden een afwisselende functie in een (informele) organisatie die volop in beweging is;
- De functie kent een salaris op basis van opleiding en relevante werkervaring;
- cao voor de Bouwnijverheid (UTA);
- Volledige reiskostenvergoeding op basis van openbaar vervoer of een kilometervergoeding conform cao.
Geïnteresseerd?
Is deze functie echt iets voor jou en herken jij je in dit profiel? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar Inge de Grijs, Hoofd Personeelszaken.
Solliciteren kan per mail naar: i.degrijs@vdleij.nl
Het opvragen van referenties maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Maken van offertes en inkooporders;
- Maken van de juiste voorbereidingsschema’s en de juiste planning;
- Tijdig bestellen van de juiste materialen;
- Verzorgen van de tekening van de bouwplaats-inrichting inclusief de objectvergunning;
- Het aanvragen van eventueel ontbrekende vergunningen;
- Uitwerken van opnamelijsten welke door de uitvoerder overgedragen zijn;
- Leiding geven aan bouwplaatsmedewerkers, dit in samenwerking met de uitvoerder;
- Naleven van de VGM-regels en voorschriften;
- Controleren en beoordelen van bestek en tekeningen;
- Opstellen van bewonersinformatie en verwerken van de wensen van bewoners;
- Maken van contracten en termijnstaten;
- Signaleren en registreren van meer- en minderwerk;
- Verantwoordelijk voor het opvragen van opdrachtbonnen;
- Verantwoordelijk voor de afroepschema’s;
- Verantwoordelijk voor de inkoopschema’s en aanvragen offertes;
- Verantwoording voor projectmappen, inclusief FSC administratie;
- Verantwoordelijk voor de kostenbewaking;
- Zorgdragen en verantwoordelijk zijn voor de garantieverklaringen;
- Verantwoordelijk voor het verzorgen van een getekend opleverrapport, zodat tijdige facturering gerealiseerd kan worden.
Zoals je ziet is dit een zeer divers takenpakket. Ben jij dan ook graag inhoudelijk en hands-on bezig en draag je graag de verantwoordelijkheid voor de continuïteit en kwaliteit van de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!
Te stellen competentie-eisen:
- Bouwkundige kennis op MBO/HBO-niveau en aanvullende relevante cursussen;
- Ruime werkervaring in een dergelijke functie;
- Kennis van automatiseringssystemen (Bouwworks is een pré)
- Kostenbesef hebben;
- Nauwkeurig;
- Resultaatgericht;
- Prioriteiten kunnen stellen;
- In staat zijn de eigen werkzaamheden te bewaken;
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Communicatief vaardig;
- Vermogen tot samenwerking;
- Persoonlijke kwaliteiten waaronder; flexibiliteit, pro-activiteit, inlevingsvermogen, commercieel, betrokken, zelfstandig en initiatiefrijk.