Werkvoorbereider Bouwprojecten

Met vestigingen in Amsterdam en Zeewolde is Van der Leij Bouwbedrijven actief in Noord-Holland, Flevoland, Gelderland, Overijssel en Utrecht. Wij hebben ruime ervaring in een breed scala aan werkzaamheden; van ad-hoc klachten-onderhoud tot en met grootschalige renovatie- en verbouwingsprojecten. Klantgerichtheid, samenwerken en pro-activiteit, vormen de basis van de, vaak langlopende en op continuïteit gebaseerde, contracten met onze opdrachtgevers.

Heeft u een vraag of opmerking?

020-632 3331

of

Ben jij op zoek naar een functie als Werkvoorbereider? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een:

Werkvoorbereider Bouwprojecten

De werkvoorbereider is verantwoordelijk voor de voorbereiding van projectmatige werken. Hij/zij zorgt voor een tijdige levering van primaire en secundaire plannen, diverse schema's en heeft een klantgerichte dienstverlening richting onze opdrachtgevers. De werkvoorbereider rapporteert aan de projectleider of bedrijfsleider Bouwprojecten. 

Wat  bieden wij jou?

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een lease-auto, mobiele telefoon en chromebook of laptop van de zaak;
  • Oog voor jouw ontwikkeling en wensen;
  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling;
  • Standaard verzekering van werknemersrisico's, pensioenregeling en bijdrage van de vakbondscontributie.

Geïnteresseerd?

Is deze functie echt iets voor jou en herken jij je in dit profiel stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar Inge de Grijs, Hoofd Personeelszaken.

Solliciteren kan per mail naar i.degrijs@vdleij.nl

Het opvragen van referenties maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • voorbereiden van projecten;
  • draagt zorg voor het controleren en beoordelen van bestek en tekeningen;
  • maken van contracten en termijnstaten onder supervisie van de project- of bedrijfsleider;
  • gebouwopname en intake van EPA;
  • draagt zorg voor het maken van meterkastlijsten;
  • draagt zorg voor het maken van planningen;
  • verwerkt bewonerswensen en stelt bewonersinformatie op;
  • vraagt ontbrekende vergunningen aan;
  • draagt zorg voor het maken van een VGM-plan;
  • verzorgt garantieverklaringen;
  • tijdig maken van interne actielijsten;
  • verzorgt tijdig een juiste gegevensstroom naar de bouwplaats medewerkers;
  • communiceert op professionele en dienstverlenende wijze met opdrachtgevers, leveranciers, onderaannemers en derden;
  • correcte communicatie met leidinggevende en collega’s;
  • signaleert en registreert meer- en minderwerk, stelt eenvoudige meer-minderwerkbegrotingen op in overleg met uitvoerder;
  • administratie van het project;
  • neemt deel aan verschillende overleggen, waaronder werkvergaderingen en projectevaluaties en archiveert verslagen in de projectmap;
  • maken van offertes onder verantwoordelijkheid van de project- of bedrijfsleider;
  • controleren van geldigheid FSC certificaat van leveranciers;
  • verstrekt maandelijks de FSC administratie aan de KAM-coördinator;
  • aanmaken van alarmkaarten t.b.v. het project.

Zoals je ziet is dit een zeer divers takenpakket. Ben jij dan ook graag inhoudelijk en hands-on bezig en draag je graag de verantwoordelijkheid voor de continuïteit en kwaliteit van de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Competentie-eisen:

  • bouwkundige kennis op MBO / HBO-niveau
  • ervaring in het betreffende werkgebied;
  • kostenbesef;
  • kennis van automatisering;
  • nauwkeurig, resultaatgericht en prioriteiten kunnen stellen;
  • in staat zijn de eigen werkzaamheden te bewaken;
  • verantwoordelijkheidsgevoel;
  • communicatief vaardig;
  • persoonlijke kwaliteiten waaronder; flexibiliteit, pro-activiteit, inlevingsvermogen, commercieel, betrokken, zelfstandig en initiatiefrijk.