Samenwerkingsovereenkomst
De samenwerking tussen Van der Leij en Woonpalet is gegroeid door de jaren heen. De kwaliteit van het onderhoud is altijd goed geweest en voor huurders is het fijn om een vertrouwd gezicht te zien. Daarom zijn de afspraken die er al waren, verstevigd en verlengd in een zesjarige samenwerkingsovereenkomst.
Klanttevredenheid
Door klanttevredenheid onderdeel te laten zijn van de samenwerkingsovereenkomst, hebben Van der Leij en Woonpalet dat tot een gezamenlijke verantwoordelijkheid gemaakt. De vakmannen van Van der Leij komen hun afspraken na, werken netjes en begrijpen hoe belangrijk het is, dat een huurder tevreden is over een reparatie. Jaarlijks evalueren Van der Leij en Woonpalet de klanttevredenheid en waar nodig wordt actie ondernomen om de klanttevredenheid te verbeteren.
Verbeteren
Woonpalet zoekt continu naar mogelijkheden om te verbeteren. Ook wat dat betreft zitten Van der Leij en Woonpalet op één lijn. Samen met Van der Leij heeft Woonpalet bijvoorbeeld haar website uitgebreid waardoor de huurder zelf, online, een afspraak met de betreffende vakman kan maken, wanneer hij een reparatie meldt. De programmatuur is opgesteld in nauwe samenwerking met elkaar en dat werpt z’n vruchten af. Steeds meer huurders ontdekken het gemak ervan.
Continuïteit
Woonpalet vindt vooral betrouwbaarheid en continuïteit belangrijk. Wiepke van Erp Taalman Kip: ‘Bij voorkeur werken we met lokale partijen, maar die kunnen de aantallen bij ons niet aan. Ook wanneer we ineens veel reparatieverzoeken tegelijk krijgen, moet onze onderhoudsdienst dat naar tevredenheid van onze huurders op kunnen pakken. Van der Leij heeft bewezen dat te kunnen.’